reklama

Môjmu dievčatku

Zlatíčko Moje Najdrahšie!!! Píšem ti list.Plný sentimentálnych,no pravdivých slov,čo idú zo srdca.Každým dňom z teba rastie velká slečna,a paradoxne,trošku ma to trápi,lebo vidím,ako ten čas rýchlo uteká a ani sa nenazdám,ty "vyletíš z hniezda" a skončí sa všetko to,čo milujem.Začne zasa iné obdobie,no už nie tak bezstarostné ako doteraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spomínam rada na dobu,keď si bola malým bábätkom.Na okamih,kedy si sa narodila a my dve sme si prvý raz pozerali priamo do očí.Nezmohla som sa na slovo,bola si prekrásna.A vlastne,si stále,len si trošku väčšia:)Spomínam na tvoj prvý úsmev patriaci len mne,prvý krok,prvý zúbok,prvé Mami a na....na tie všetky chvíle,ktoré nikdy nevymažem zo svojej pamäti,a keď budeš sama mamou,tak ja len zavriem oči a zasa uvidím ako ku mne moje malé dievčatko vystiera rúčku a rozpráva mi práve vymyslený príbeh.Je toľko vecí,čo prežívame spolu a ja už teraz viem,ako veľmi mi za tým bude smutno,vlastne už aj je. Vieš Zlato,kedysi mi moja mama,a nielen ona,hovorievala,že pri vlastných ďeťoch pochopím.Možno sa pýtaš,čo vlastne je tu na pochopenie.Ver,že dlho som to tiež nevedela,alebo som možno pred tým tak trochu zatvárala oči.Avšak už chápem....Chápem ten strach o ďieťa,tú túžbu vychovať z drobčeka dobrého človeka,alebo aj to,že občas si musíme ublížit i keď to v srdiečku bolí,nás obe.Pochopila som,že nie všetko ti môžem,a mám,v živote uľahčit,že na kopec vecí musíš prísť aj ty sama,ako každý z nás,....Ako si sa aj ty musela naučit správať sa inak,veď dobre vieš,že nie všetky pravidlá sa môžu porušovať. Denne sa spolu učíme.Ty odo mňa a ja od teba.Vidíš?Aj ja od teba.Učím sa od malého človiečika,akým si vo svete dospelých,veci,ktoré som už dávno zabudla a to by som nemala.Vďaka tebe sa znovu viem na svet pozrieť inými,detskými očami,obohatila si môj život.Znamenáš pre mňa viac než čokoľvek iné.Zapľňaš moje srdce tak veľmi!Zbožňujem dívať sa na ťa,keď zaspinkáš.Zbožňujem keď ťa môžem pohladiť po tváričke či vláskoch a z teba vyhŕkne -"Mám ta moc ráda mami".Zbožňujem aj tie naše "ťahanice" o všetko a o nič,naše hádky o tom čo sa môže a čo nie.Milujem na tebe všetko! Občas,keď si smútok nepýta kľúč od brány,som sa seba pýtala,čo som vlastne v živote dokázala.Nikdy som nato nevedela dosť dobre odpovedať,ale potom som na to prišla..,stačil mi jediný pohľad na teba.Ty si moja odpoveď,moje šťastie,moja výhra v živote.Najúžasnejšia,najcennejšia.Tvoje vyznania sú pre mňa tou najväčšou odmenou a tvoje objatie tým najvrelším. Prídu chvíle,kedy si možno nebudeme tak dobre rozumieť ako teraz.Prídu prvé kamarátstva,lásky,sklamania,dospievanie.A ja,akokoľvek ti chcem byt aj dobrou kamaržtkou,tak citim,ze na toto bude asi moja pomoc prikrátka,ktovie.Dopredu sa nevzdávam.Mladý človek však vidí mnohé veci úplne inak ako ten skúsenejši.Vedz aj to,že keby existovala možnosť odžiť si trápenie za iných,pre teba by som to spravila bez váhania,pretože už chápem,aký je to pocit vidieť,že sa trápiš a ja ti nemôžem nijako pomocť,a to tak bolí... A prečo ti toto všetko vlastne píšem?Chcela som,aby si nazrela do mojich myšlienok.Chcela som,aby si cítila moju lásku aj inak,keby ťa náhodou omrzelo moje pohladenie.Chcela som len,...aby si si uvedomovala,že SI a stále budeš pre mňa všetkým,čo mám.Dúfam a pevne verím,že keď ešte o kus vyrastieš,tak si spolu ľahneme do voňavej zelenej trávy ako to máme rady a zaspomíname si,aké to bolo kedysi,keď..... Mamka

Katarína Pavlicová

Katarína Pavlicová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím na sny. Zoznam autorových rubrík:  ZuzankaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu